piątek, 7 listopada 2014

Koniec...


Hej.
Na początku chciałabym Wam podziękować za odwiedzanie tego bloga, za motywujące komentarze, wyświetlenia i obserwacje, a szczególnie Anonimowemu, którego komentarz znajduje się pod praktycznie każdym postem. Dziękuję.
Jak widzicie, statystki spadły, liczba czytelników też. Zaniedbałam bloga, wiem. Dlatego podjęłam decyzję o zakończeniu go. Przepraszam. To naprawdę nie tak miało wyglądać.
.
.
.
.
.
NIESTETY BĘDZIECIE SIĘ DALEJ ZE MNĄ MĘCZYĆ.
Otóż założyłam nowego bloga z imaginami z gifami o Justinie: jb-imaginy.blogspot.com Znajdziecie tam imaginy krótkie, ale czasami i długie. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! :)

~Maja

3 komentarze:

  1. suuper kiedy dodasz nowe ? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać ale szkoda że zamykasz tego bloga i dzięki że wspomniałaś o mnie w poście :)

    OdpowiedzUsuń