niedziela, 21 września 2014

Imaginy #8

1) *Justin Cię przytula*.

2) *Przed koncertem Justina pokłóciliście się. Justin nie zdążył Cię przeprosić i na koncercie mówi:*
Justin: Chciałbym tę piosenkę zaśpiewać dla mojej dziewczyny, z którą się pokłóciłem. Kochanie, przepraszam. Mam nadzieję, że mi wybaczysz. Kocham Cię z całego serca. *i zaczął śpiewać "As Long As You Love Me*.

3) *Justin jest w trasie. Nie mogłaś z nim pojechać. Rozmawiacie na Skype i Justin wszystko Ci pokazuje*.
Justin: Zobacz, kochanie, to jest scena... Piękna, prawda? Ale ty jesteś piękniejsza...

4) *Justin jest na gali i udziela odpowiedzi na pytania reporterów*.
Reporter: Co czujesz do [T.I.]?
Justin: Kocham ją z całego serca.

5) Ty: Justin, jestem brzydka...
Justin: Ojj, [T.I.], wiesz, że kocham Cię mimo tej brzydoty!
Ty: Justin...
Justin: No, co? Przecież żartowałem!





1 komentarz:

  1. Kocham, kocham i jeszcze raz kocham. Proszę cię pisz częściej 😃

    OdpowiedzUsuń