czwartek, 25 września 2014

Imaginy #10

Hej! :) Zanim imaginy, to chciałabym Wam coś przekazać. Mianowicie moja koleżanka Angelika ma dwa blogi: o byciu Belieber KLIK i fanfiction o Justinie KLIK. Może zajrzycie? Będzie jej miło!

1) *Na początku wszystko było pięknie. Ty i Justin byliście wspaniałą parą. Ale potem coś zaczęło Ci nie pasować. Nie czułaś się szczęśliwa w tym związku. Justin nie poświęcał Ci tyle czasu, ile potrzebowałaś. Nie okazywał Ci tak wiele czułości. Postanowiłaś z nim zerwać*.
Ty: Justin...
Justin: Tak, kochanie?
Ty: Musimy zerwać...
Justin: *jego oczy robią się szklane* Co? Ale dlaczego?
Ty: Nie czuję się szczęśliwa w tym związku...
Justin: Ale dlaczego? *łzy płyną mu z oczu* Co ja robię nie tak?
Ty: Nie poświęcasz mi tyle czasu, ile potrzebuję. Nie okazujesz mi tyle czułości. Ja po prostu jestem nieszczęśliwa z Tobą.
Justin: Księżniczko... *chwyta Cię za ręce* Wiesz, że mi na tobie zależy. Obiecuję, że nigdy Cię nie zostawię. Nie skrzywdzę cię. Moje serce zawsze będzie wierne twojemu. Ja się poprawię. Tylko proszę, daj mi jeszcze jedną szansę. Ja postaram się uczynić cię szczęśliwą.
Ty: *po chwili ciszy* Dobrze... Dam ci jeszcze jedną szansę.
Justin: *przytula się do ciebie* Dziękuję... Dziękuję skarbie. Bardzo cię kocham.

2) *Justin miał koncert i zauważył Cię na scenie*.

3) *Justin popełnił głupi błąd i Cię stracił. Pewnego dnia zauważa Ciebie z Twoim nowym chłopakiem*.

4) *Zaczynasz chodzić z Justinem i on poznaje Twoich przyjaciół*.
Justin: Hej.

5) Justin: Skarbie?
Ty: Tak?
Justin: Mogę się przytulić?
Ty: *postanawiasz się podroczyć* Nie...




4 komentarze:

  1. Fajnie że dodajesz codziennie w porównaniu do innych ale możesz (nie musisz) dodawać troszkę więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę się postarać, ale jak dodaję więcej to mi się trochę przycina i muszę się bardziej napracować. Mogę dodawać po 10, ale wtedy nie wiem, czy będą codziennie. Chociaż może...
      Anonimku kochany, pomożesz rozsławić bloga? :)

      Usuń
    2. Spróbuję :) a kiedy dodasz nowe ?

      Usuń